УЧАСТЬ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 227 ФІЗИЧНА ТЕРАПІЯ, ЕРГОТЕРАПІЯ У МІЖНАРОДНОМУ ПРОЕКТІ: «СТІЙКІСТЬ ТА САМОТНІСТЬ» INTERNATIONAL PROJECT: SUSTAINABILITY AND LONELINESS

Одним із вагомих доповнень до проекту Erasmus+ KA2 “UKROTHE є Міжнародний проект: «Стійкість та самотність» International project: Sustainability and Loneliness, в якому взяли участь більше 100 студентів з Бельгії, Данії, Іспанії, Португалії, Фінляндії та університетів партнерів українських ЗВО. Університети-учасники: Університет прикладних наук VIVES Брюгге (Бельгія), Орхуський університет VIA (Данія), Університет Рей Хуан Карлос Мадрид (Іспанія), Escola Superior de Saúde | Politécnico do Porto (Португалія), Університет прикладних наук Arcada, Гельсінкі (Фінляндія), Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка (Україна), Хмельницький національний університет (Україна), Придніпровська державна академія фізичної культури та спорту м. Дніпро (Україна).

Організаційно студенти були поділені на групи по 15-18 чоловік де є призначений куратор з європейської країни.

Від Хмельницького національного університету взяли участь студентки спеціальності 227 Фізична терапії, ерготерапія:

  1. Катерина Ткачук гр. ФТЕ-19-1
  2. Дарина Фощій гр. ФТЕ-19-1
  3. Любов Штоковецька гр. ФТЕ-19-1
  4. Наталія Штоковецька гр. ФТЕ-19-1
  5. Аліна Яроцька гр. ФТЕ-19-1
  6. Світлана Ставінська група гр. ФТЕ -18-1

Ключовими критеріями відбору учасників проєкту це: студенти, які навчаються мінімум на другому курсі та базові знання англійської мови.

Цілі цього проекту полягають у навчанні студентів:

– порівнювати та розмірковувати про вплив «Цілей сталого розвитку ООН» у своїх країнах загалом та на ерготерапію зокрема

– порівнювати та розмірковувати про якість надання послуг ерготерапії для конкретної групи клієнтів, яка страждає від самотності в різних європейських країнах (методи та прийоми, ставлення та організаційні структури);

– демонструвати докази поглиблення своїх знань про «Цілі сталого розвитку ООН», самотність, послуги, пов’язані з ерготерапією, пов’язані з обраною групою клієнтів (невелика оглядова література, обмін даними між студентами);

– показати докази обміну думками та інформацією зі студентами інших країн;

– демонструвати обізнаність як міжнародної та міжкультурної особистості та міркувати про подібності та відмінності.

– розмірковувати про власну відповідальність в умовах активного глобального громадянства;

– ділитися знаннями шляхом спільного навчання, через поважну та рівну позицію.

В рамках цього проекту учасники мали можливість розвивати свої компетенції в галузі інтернаціоналізації та інтеркультуралізації.